Sköna dag.

Ídag tästade jag min nya "kost".
Istället för att vräka i mig ton med macker.

• Frukost bestod av turkisk yougurt och bär, och en avokado.

• Sen när jag slutade drog jag i mig 2 bananer.

• Tränade, och sedan åkte hem o gjorde lunch. Det blev Baconsås och massa grönsaker.

Som ni märker så har jag dragit ner på kolhydraterna, som många andra. Men jag ska inte sluta med det helt. Men dra ner rätt reält ändå. Sen röra på mig ofta!

Ska bli spännande vad det blir av detta!



Nu sitter jag med ansiktsmask och ser på tv. Tänkte om jag skulle ta en promm sen. Men det stormar ju så fruktansvärt. Så jag tror att jag tar en promenad till gymmet i morgon. Slår två flugor i en smäll. 

 

Nä, det är inget spöke..bara lilla jag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0