Helg!

Då var vi där igen.
Gud vad veckorna bara rusar iväg.

Veckan har det inte varit så himmla mycket jobb. De va ju inte så bra. Men Jag har fått dagarna att gått ändå. Har varit duktig att träna varje dag också. Igår blev det ett hårt pass, och det känns idag!

Även hållt mig från att käka macker i huve taget. Det är nog det jobbigaste. Macker som är så jäkla gott. Skulle kunna äta hur många som hällst! Så jag är lite stålt över mig själv ändå. 




Idag blir det luncha med Maja. Skulle igentligen simmat innan. Men jag hinner inte eftersom jag ska jobba och även hinna förmodligen att hämta ett vitrinskåp också. Annars kommer fredagen bli bara lugn. Jobbar ju till halv 10 satt.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0