SOOOL!

Efter regn kommer solsken!

Vilken jävla storm det var igår/inatt alltså. Trodde huset skulle blåsa bort.
Gick upp i morse med ett snökaos ute. Man fick ju knappt upp dörren. Och bilen var ju chanslös att få ut. Så den fick stanna hemma.

Men efter jag slutade kl 12, så hade traktorn varit och skotta ingången till parkeringen. Så då kunde man själv göra rästen, så bilen kunde flyttas. Hoppas han kommer och skottar nu då medans man har ställt undan den.

Så mycket som det är på kanterna där bilen stått, så var det över hela infarten! Även medans jag jobbade, fick jag plömmsa med snö ända upp till midjan! De va det värsta. Helvete va blöt man blev.




Det är tur vi fick så fint väder. Då kan inget göra en less. Man är glad även om man så skulle skita på sig. Leendet skulle ändå vara på topp! Älskade sol!

Hemma nu i alla fall. Trotts vädret måste jag faktiskt vila lite. Tog på mig mer jobb idag. Sen fick jag även mer i helgen. Så denna helg blir en lugn helg. Täntke ju åka till hassela i morgon. Men får träffa dom sen. Jobb är ju trotts allt en av de viktigaste just nu!

Soool sooool sooool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0