Heldag i stan!

Idag drog jag in till stan för att kolla ögena igen.
Vilket gick super. Detta kommer bli jätte bra!

Sen åkte jag och åt lunch med mor ♥. Jätte gott, och mysigt att få vara med henne också. Men det blev en snabb vesit med varandra.

När jag var klar med mina ärenden, drog jag och plockade upp Sandra. Vi for sedan vidare till Dess. Myste hos henne. Och sedan skjutsade vi donnan till sjukhuset. Jag och Sandra åkte tillbaka till Dess för att göra lite krubb. Mysigt!
När Dess väl kom tillbaka, chillade vi ett tag. Och kom på att vi skulle dra ihop en kladdkaka! Och visst kan man kalla den kladdig?




Vi beslöt oss för att ställa in den igen en stund. Men det var något magiskt med denna kaka, för den gav sig aldrig. Den ville vara super kladdig! Så vi höjjde upp värmen lite, bara det att de råka bli lite missförstånd. Så graderna va på 250 grader. Så efter mycket skratt o prat så säger Dess "men oj, så det ryker!!". Våran kladdiga kaka hade vinkat vita flaggan.




Den var död. Bränd.
Men vi gav inte upp. Utan skulle smaka på den ändå! Och den va inte så äcklig. Smakade bara lite bränt. Så nästan allt gick ner trotts allt.




Nu är jag hemma i alla fall, efter att ha lämmnat brudarna hos Dessie. Synd man inte kunde få vara med och mysa med er inatt. Men ni klarar er nog utan mig ändå.

Har poppat en pocorn skål och blandat lite saft. Snart kommer nog Nicke också, han va fika sugen. Haha. Annars blir det väl att mysa ner sig med Limpan och tända ljus.

Men vilken super dag det har varit! :)

Natti.

Kommentarer
Postat av: Maja

Svar på kommentar: Ja jag önskar verkligen man kunde få vara så lycklig jämt :)

2011-02-20 @ 21:29:49
URL: http://frokenmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0