Atcho prosit.

Självklart ringer väckarklockan när man mer än allt annat vill slippa skiten.
Men fick tänka om och känna hur skönt det var att bara kunna somna igen.



Jag sov rätt länge idag. Eller till klockan 9, men har väl inte gjort så mycket sen dess häller. Har kikat på idol och myst i soffan. Känns att det blev ett långt jobb pass igår. Så är glad att jag inte behövde gå upp idag. Blev en specialare igår. Så vart en 12 timmars jobb dag igår. 

Jag följer även tränden, börjar bli förskyld. Men jag är mer än glad att få jobba. Så det ska inte få stoppa mig. Behöver pengar, så jag klagar inte. Tog även på mig ett lika långt pass framöver också.

Efter jag skrivit klart, blir det att sätta gång och göra någon nytta.
Ska städa lite, och dona. Sedan hämta Evve när hon slutat. Vi ska hämta hem faders bil.
Senare i eftermiddag drar jag in till stan. Ska till käka mor och käka och förmodligen sova över där. Får jag träffa Levis och Noel också, gofisar.

Nä, detta funkar inte.
So long suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0