Tisdag.

Blev en liten paus igen.
Men så blir det ju ibland.

Har väl ändå inte hänt så mycket speciellt ändå.

Igår fyllde Nicke år. Jag åkte dit i söndags, och var kvar tills igår. Var så himmla roligt att åka dit och träffa alla. Var ju ett tag sen. Har aldrig tråkigt där. Och nicke hade ju tur som fick sitt rum halft städat också. Haha. 



Jag har bestämt mig nu 99% säkert att jag ska köpa ett års tränings kort nästa vecka. Här ska det börja tränas. Känner det nu. Kan inte fortsätta lata mig såhär. Eller alltså, inte träna. Jag vet att jag är en sån person som älskar att träna innerst inne. Men när man väl slutat så är i alla fall jag lite seg startad. Men man mår ju så bra efter!

Och de är något jag inte tackar nej till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0