Termos-bullar!

Idag är jag ledig. Skönt kan jag lova.
Men blir ju inte att man kan sova någe längre för det. Men bara tanken att man inte behöver upp, utan att man kan springa runt i t-shit och troser bara är guld värt.

Började dagen med att tvätta och städa. Tänkte även göra pizza-bullar. Och så blev det! Men hade ju ingen kavel, vilket jag kom på när jag skulle kavla ut degen. Så jag hittade en termos bland alla köks grejer som fick bli min räddning. Fick främmande av Susanne innan hon skulle jobba också. En väldigt bra förmiddag.



Nu sitter jag och väntar på att Nicke ska sluta jobbet.
Då kommer han hit, och sen ska vi in till stan. Han ska kika efter sin tröja, och jag ska på bland annat Af.
Tänkte även kika in och fika lite hos mor. ♥

Och vilket väder vi har idag.
Efter regn kommer värkligen solsken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0