Skönt.

Ja i morgon är en ny veckan igen.
Det går så fort. Och nu är det värkligen höst.

Igår var jag som sagt i Hassela. Jag, Sara och Erik gjorde taco paj, och tog det lugnt med chips och dip. Jag skjutsade iväg Nicke som skulle festa, och ut i stan. För oss andra tre blev det läggdags rätt tidigt. Vi var så himmla trötta. Kanske efter fredagens bravader?

Vaknade vid kl.03, själv, och kikade på mobilen. Då hade jag fått två nästan snar lika sms av Nicke. Där stod det ett förlåt, för att någon snott huv-tröjan jag gav till han i present. Var ju tråkigt, den som var så fin o super mysig. Men mig gjorde det ju inget, men Nicke själv vart inge glad. Och en stund efter dök han upp. Tråkigt att vissa människor ska sno av folk hela tiden. 

Idag sov vi jätte länge. Snacka om att vila upp sig. Sedan åkte jag och nicke ner och hyrde film. Hann inte se hela förrän jag var tvungen att åka och jobba. Skyndade mig hem till Limpan min, gosade lite och satte på tv:n åt henne.

Nu är jag hemma, ny duschad med en trött Limpis i knät. Ska se klart Rallybrudar, sen sova som en stock. Blir ju jobba i morgon igen.





Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0