Vitt vitt vitt.

Gud vad mycket frost det var ute nu.
Det gör så jag bara längtar mer till allt med julen. Måste ju ut och kirra en gran också. Men granen här jag nog upp sist. Så den håller länge. Men snart åker nog gardinerna upp. Jag och Evve ska även ha pyssel och bak dag. Gud så mysigt!


Idag är jag ledig tills ikväll. Då blir det möte i stan. Alla vikarier ska på nått sånt här möte. Så jag och Susanne sammåker. Vilken tur jag har som kan åka med henne. 

Så nu blir det att passa på att städa. Ser ju ut som ett h-vete hemma hos mig. Och när jag är klar med det, måste jag ta en liten promm till faders jobb, hämta hans bil och packa ut alla saker vi hämta igår från min. Innan den nu skrotas. 


Måste bara berätta vad som hände nyss. 

Min lilla Limpan är ju världens busigaste till och från. Nyss så satt hon i köket och skrek. Så jag kände typ "men håll käften". Sen kolla jag, och lockade på henne. Då ser jag att hon inte tar sig någon stanns. Hon hade fastnat med tassen bakom elementet! Därav att hon tjöt som ett brandlarm. Haha. Lill snosan.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0