Borta med vinden.

Här var det inte mycket skrivet.

Och jag har väl inte gjort så mycket precis under två veckor. Varit väldigt lite jobb, känns inte bra! Ska börja söka massa mer jobb nu, känner jag. Inge kul med månader som denna.

Annars har det väl inte hänt så mycket annat häller. Nikke hade min bil över helgen som var och gjorde den jätte fin invändes och gick fan igenom den från a-ö. Stort tack till han! Så nu ska den fixas lite till framöver. Kanske den blir i topp trimm! Haha.



Idag ska jag vara med tjejen. Ska skjutsa henne till teatern och vara kvar i stan ett tag medans. Får se vad man ska hitta på.

I morgons ska jag i alla fall jobba, ska bli skönt. Tycker det är så tråkigt att inte jobba. För alla andra jobbar ju oftast, så då har man inget att göra.

Ja, de va väl inte så mycket intressant att läsa!
Men puss på er. Häj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0