Snykking.

Som sagt drog jag och evve till stan idag.
Eller rättare sagt blev det birsta och staden.

Men våra ärenden gick snabbt, så vi kom hem jätte bra tid.
Köpte med oss en baguette från ica och drog ner till mig. Evve hjälpte mig då att färga mitt hår, och även klippte till den korta sidan.



Evve hungrig som en varg!



Jag full med hårfärg.


Idag har det ju varit super kanon väder, tills regnet kom.

Blir ju ändå film för mig med tjejen ikväll igen. Så då får det gärna regna. Vi ska göra chokladpudding med grädde, och även rån och strössel till. Mumms! Jag har även köpt till coctailfrukter (sånna där röda man får i drinkar). Tycker dom är så himmlans goa!


Glajjerna, musik på och en piggelin i handen! Sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0