Helgen!

Fredagkväll drog jag till Hassela. 

Den slutade med att jag, Nicke, Sara och Erik såg film och käkade glass. Vi hade köpt Ben and Jerry glass. Dom är ju så goda! Det vart i alla fall en hel lugn kväll. Skönt som tusan.

Lördagen var det dags för dop för Linda och Uffe med lilla Edvin. Det var jätte fint. Och jag blev gudmor så även jag stod där framme. Känns jätte bra.

Kvällen vart också lugn. 

Söndag, var en jätte bra söndag. Jag hatar annars söndagar, men denna kändes inte som en vanlig söndag. Mycket bus och mys.

Åkte hoj med nicke. Var super kul! Vi åkte och umgicks med lite folk och så. Sen på kvällen drog jag, han, Sara och Erik in till stan för att gå på bio. Vi såg Iron Man 2. Tyckte den faktiskt var bra! 



Nu är det ju redan måndag igen. Och jag ska dra med mig Ante på tippen. Vi ska ta med all skit som blitt nu från lägenheten. 

Take Care.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0