Full rulle.

Ledig idag. Men var tvungen att gå upp med tuppen ändå.
Eller ja, tvungen och tvungen..vaknar ju tidigt i alla fall.

Så idag har vi beställt tapeterna till lägenheten. Så nu är det klappat och klart. Ingen återvändo. Men det känns så bra. Takena var nymålade i nästan alla rum nu, så fint!

Sen har jag och mor varit och kikat på lite saker jag ska ta dit. Kikade igenom lite låder osv. Käkade lunch på spice också. Sallad för mig. Tror det har blivit en sallad varje vecka där för mig nu. Tur jag tar sallad i alla fall.




Fixade även så jag har el från och med då jag får flytta in.
Har vart så till och från vad man ska välja.
Och det blir ju inte lättare när man inte kan något om sånt där skit.
Men detta blir nog bra.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0