Dippidippi dipp!

Har städat halva morgonen. Nu är det bara tvättningen som väntar.
Och en skön dusch för mig!

Jag är jätte nöjd med resultatet av mitt lilla klädes projekt. Skönt att de inte tar så mycket plats även om de är en klädeshängare. Men ska allt fixa lite fler galjar. Men än så länge duger det. Knäppte en liten bild också på lilla skönheten.



Sen kan man ju höja och sänka själva stången också. De är super! Jag tänkte låta min kära far hjälpa mig med att göra nån fiffig konstruktion längst ner. Så man kanske kan ha skor och sånt där! För mina sko-lådor är det allt annat än skor i.

Senapen som mor va så snäll och hjälpte mig med har jag gjort klar också. Så nu väntar burkarna på att ges bort. Tyckte dom vart rätt söta såhär till påsk. Man skulle nästan gjort några fler. Varför inte pyssla hela dagarna! Så roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0