Karlssons klister!

Bestämde mig för att köpa sånna där klister lappar till kakel plattor.
Och jag blev faktiskt jätte nöjd. Tycker det lyfte upp kaklet väldigt mycket. Men jag viste inte hur jag skulle sätta dom. Men man kommer säkert med mer ideér sen. Så detta får vara provisorist.




Sedan när jag ändå var ute i farten idag, så passade jag på att köpa en ansiktsmask. Har länge letat en som man han ha kvar ett tag istället för att köpa sånna där en gångs maket. Så gick in på Kicks och frågade om hjälp. Så det blev denna för mig..








Den ska tydligen vara super bra. Användning en gång i veckan, och hon hade själv använt den och resultatet syntes direkt. Nu vet jag ju att dom jobbar för att sälja. Men hon viste ju att jag hur som hällst skulle köpa någon av dom jag stog och titta på. Så hoppas hon har rätt!

Blir prövning av den ikväll!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0