Hej och hå.




Jag som tänkte måla köksluckorna idag.
Men det blåser för tok för mycket för att det ska gå. Skulle nämligen hålla till ute. Så idag blev det att städa till i lägenheten så när min kära far kommer hem från ACDC bara kan lägga klart golvet. Sen är det bara för mig att städa arslet av mig så jag kan flytta in!

Just nu sitter jag och väntar på att majsi ska sluta.
Vi ska åka runt på fyndlagret och sånt för att kika efter lite saker. Hoppas hon får sluta lite tidigare. Sitter i alla fall start-klar jag.

Snart är det helg också.
Tiden går så snabbt. Blir ju snart gråhårig på det hela! På lördag ska man ju på dop. Lilla Freja! Ska bli så kul! Kvällen har jag fått några förslag va man kan göra. Varför räcker det inte med en sak bara. Eller varför kan man inte dela på sig?


Over and Out.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0