Gladen-dagen!

Idag är jag glad.
Gick super på jobbet idag.

Sen kom mitt paket med dom underbart snygga påslakanen och handukarna m.m. Och jag ångrar inte en sekund att jag beställde dom. Riktigt bra kvallite på allt också.

Just nu sitter jag och väntar på att matchen Grekland - Nigeria ska sluta. Jag och pappa ska åka in och hämta en tv som jag ska ha tills vidare, och min hall möbel. Denna match som var så viktig att se innan vi far, kan inte vara så viktig efter som han ligger och sover i soffan nu?

..i alla fall så ska det bli så skönt att få hem dom grejorna. Så jag kan slänga upp lite saker. Har väntat med massa saker för att se hur hall möbeln tar plats osv.





I morgon är det fredag också.
Jag ligger efter en dag i min skalle. Tänker att de är torsdag i morgon. Jag jobbar i morgon kväll. Sen värkar jag vara ledig rästen av helgen. Så undra vad man ska hitta på :)



Kommentarer
Postat av: evve

Japp det är vi :D

Jag har ingen aning.. vet du ?

Ska du till hassela eller nått!?

2010-06-17 @ 20:43:44
URL: http://evelinaasvensson.blogg.se/
Postat av: natalie

Glad midsommar gumman! :)

2010-06-25 @ 09:36:45
URL: http://jennynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0