Home.

Har ju vart i fjälls över helgen. Vilket var skönt. Synd bara att vi inte gjorde så mycket. Men men. Nu längtar jag till nästa tripp, vecka 16. Då kommer det bli super duper!

Men nu är man hemma igen, och måste ta tag i allt viktigt.

I morgon måste jag i alla fall åka in på Expert. Jag har ju köpt en ny mobil, och då fick man lite rabatt om man även skaffa ett abonnemang eller förlängde ett man redan hade. Så jag tänkte passa på att ta Telia max 25. Och det var då jag vart påmind om att mitt person nr är spärrat (sen körkortet stals). Så jag fick inte lösa något. Men ändå har jag nu fått hem både ett simkort och papper på att jag har max 25.

Så måste fråga hur det gick till. Om det ska gå rätt till så får dom inte göra sådär, eftersom mitt person nr är spärrat. Exakt de som de är till för lixom, att de inte ska gå. Va är annars meningen att spärra i 5 år?

Men finns en chans att jag kanske också säger till om att få pengar tillbaka, rabatten som jag aldrig fick, och börjar använder kortet ist. Vi får se.

Sen har jag lite andra saker också som ska donas med i morgon.




Detta hände även i hassela. Fan vilken panik man skulle fått. Hoppas isen är bra till angeltävlingen nu då. Ibland får man en liten känsla av att det inte blir någon. Själv tycker jag inte om sånna här skummisar till isar. Hua.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0