FÖRSKYLD.

Som det står ovan.
Men hittills är det bara massa rinnande snor och nysningar. Ja, ni vet.

Idag är jag ledig. Men ska ikväll iväg med tjejen och bowla. Så blir väl inte helt ledig. Även om detta kommer bli roligt istället.

Vaknade vid 06 i morse av att massa folk kom till oss och skulle se hockey. Pappa m.f hade tagit komp ledigt från jobbet. Men jag somnade om och vaknade när matchen var slut igen. Kunde ju lika gärna varit med och sätt.

En possitiv sak var väl att dom hade köpt baguetter, och det var en kvar.
Så den drog jag i mig till frulle.



Här är en låt som jag har fastnat för jätte mycket. Men den påminner lite en sväng om T.A.T.U , en låt som dom hade som vart jätte poppis. Måste värkligen ta och fixa en skiva så jag har lite låtar i bilen. Men jag glömmer alltid bort det. Skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0