Och snön bara fortsätter!

Härligt att det kommer massa snö. Det gäller att hålla efter bara.
Gick ut i morse och flytta bilen, så dom kunde skotta. Jobbigt bara att jag tror jag sitter fast där jag står. Även fast det är på en av gäst parkeringarna. Haha.



Här är Limpans favorit plats nu medans det snöar.
Tror hon är ganska nyfiken på vad det är som flyger omkring i luften.

Idag är jag ledig, tills ikväll. Då ska jag på middag hos kontaktpersons tjejen.
Idag väntar jag ivrigt på att posten kommer. Hoppas att mitt paket kommer idag!
Dock inte locktången.

Nu är det inte långt kvar tills Juldagen, och nyår. Längtar som ett tok! Och självklart julafton också. Men jag jobbar eftermiddag/kväll. Men självklart ska det bli mysigt att träffa familj o släckt under dagen.

Hoppas alla får en kanon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0