Det går för fort.

Helgen sprang bara iväg.
Märkte knappt av den.

Jobbade fredag, och lördag.
Och söndag blev det birsta med Evve.

Nu är det ny vecka igen. Och redan onsdag i morgon?
Vilket innebär att det snart är torsdag. Då åker jag till fjällen. Ska bli så skönt att komma bort några dagar.

Igår var jag och mor i birsta och försökte hitta en jacka och braller, så man pallar vintern. Mitt sett jag haft, börjar bli lite litet. Haft samma ända sen 14-15års ålder. Älskar byxorna än, men man har ju växt lite i sina dagar, om man säger så. Har en bild på jackan i alla fall. Brallorna är vanliga svarta typ.



Allt ska ju vara så jävla dyrt. Men Vi hittade detta för ett jätte bra pris. Så kan ju inte vara annat än nöjd. Jackan är super skön. Tack så mycket älskade mamma ♥



Dagen för mig fortsätter med att åka på återvinningen här i byn,
för att slänga massa skräp.

Sen drar jag nog och solar en snabbis, innan man drar hem och duschar.
I eftermiddag ska jag närmligen till kontaktpersons tjejen. Blir där tills i morgon.

Sen även jobba i morgon.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0