Mitt hjärta stanna för en stund.

Idag skulle jag igentligen ha jobbat.
Men efter att ha väcks i natt av farbror blå, så fick jag sjukanmäla mig.

Det var den värsta kännslan i mitt liv jag varit med om. Jag vill inte skriva för mycket. Men när man får ett samtal om att en av dom man älskar mest ligger på sjukhus så brister allt totalt. Viste inte vad jag skulle ta mig till. Fick åka ner till pappa och vara där. Sedan sju i morse sa Evve att hon kunde följa med mig på sjukhuset. Och det var guld värt! Vi kopplade bort chocken med att skojjsa lite medans vi skulle fylla på parkeringen.




Men såklart efter vi viste att ♥ mådde bra efter omständigheterna.
En sak är ju säker, du har fått en andra chans i livet nu. Änglavakt i 1000!


..inget man önskar att vara med om igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0