Bild bomb!

Här kommer lite bilder på lägenheten min.
Har ju varit så dålig att knäppt på den. Men mycket roligare om man skulle haft en bra kamera. Men men, såhär får det bli. Älskar den lika mycket för det. Hehe.


Mitt lilla vardagsrum.



Köket. Dock inga skåpluckor då. Men dom blir ju svarta.



Min sambo, min man. Eller kanske..bara en tavla som jag älskar.



Lilla hallen.



Och en jag med lite blomster.



Där jag tillbringar nätterna, dom flästa iallafall?



Där ni kan slänga kläderna och pjucksen.



Och ja, man kan även spegla sig i min lägenhet !


Tyvärr glömde jag och knäppa på toan.
Men kom på att det gör ju ingan. För den är inte så mycket att se. Man duschar ju bara, eller gör andra behöv där. Så det får bli en upplevelse att gå in där istället.

Kommentarer
Postat av: Mike

Snygg lya.. Håller själv på att fixa min:)

2010-08-12 @ 14:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0