Söndags-seg.

Söndag är alltid söndag. Segaste dagen på hela veckan.

Helgen har var super. Fredagen va jätte lugn och mysig, va i hassela. Lördag morgonen trodde jag aldrig jag ville kliva upp. Det var ju så mysigt att ligga kvar och bara gosa. Men som sagt så va de ju 20-års fest som väntade! Så fick dra hem till matfors och fixa lite. Tack evve! Sen bar det iväg till maja. Festen var i alla fall jätte kul! Allt var super tycker jag. Skönt att vakna upp i sin egna säng också. Så nu är man lite halv seg. Ska bli skönt att veckan börjar snart. Då ska jag ta mig ut och röra på benen. Sen såklart blir det simmningen också. Det bästa. 



Hoppas alla haft en lika bra helg!

Ikväll blir det ensam mamma söker. Kanske skulle åkt upp en sväng senare på ica och införskaffat en mango eller så. Är jätte sugen på blod apelsin. Men det finns väl inte nu. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0