Lite dålig på att uppdatera.

Men så kan det bli när man inte suttit så mycket vid datan.

I alla fall så jobbar jag på fortfarande med engelskan. Men ska jag vara ärlig är det inte så roligt längre. Vissa stunder känns det som att jag skiter i allt. Men jag ska försöka slutföra det. Men såhär är det med mig och skola!

Igår var jag först på birsta och käka lunch med min underbara mor. Så kul att träffa dig. Sen vid ett, var jag på möte. Angående kontaktperson. Och det gick super. Så nu ska vi börja träffas, jag och tjejen. Jätte gullig är hon. Tyckte hon va så duktig i allt. Så tror detta kommer bli kul.





Idag blir det att försöka fixa så mkt engelska som möjligt. Sen på kvällen ska jag, evve och förhoppningsvis jess till maria, på ljusparty! Ska bli super kul! Något jag sätt fram emot nu i en vecka.


Nä nu ska jag fika något.
Höres, hej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0