Jag på fyra ben.

Nu blir det lite Gossip Girl. Sen ska jag ta och knoppa. Tänkte ta mig upp bra tid och sätta igång med den eviga engelskan. Ska försöka göra klart så mycket som möjligt.

Även på jobb fronten börjar det ljusna upp lite. Även om det inte är så mycket, så är det en början till något! Hoppas hoppas! Och på tal om ljusna upp, så har jag vart ute på Lura, saras häst igen. Här finns det bild bevis! Målet är att kunna dra ut själv. Eller ja, med sara..fast på en egen häst!









Måste säga att jag mår faktiskt rätt bra just nu. Även om det är rätt segt ibland, och engelskan tar kol på mig titt som tätt. Men annars flyter allt på rätt bra. Och snart är det jul!

Hejsvej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0