Veckan börja..

..med piss väder.

Åkte från hassela i morse. Så nu är jag hos mor. Ska strax hoppa in i duschen. Inge roligt väder alls ute. Man får lixom ingen ork till något.

Denna volymtång har sara berättat så mycket bra om. Och jag har alltid velat haft en. Men OBH nordicas tycker jag värkar så klumpig. Därför jag aldrig köpt någon. Men när jag fick se denna och höra om den så tyckte jag att den värka så bra! Gick även in på Jess och prata om den. Och enligt dom ska den vara bra, hällst för dom med lite tunnare hår. Perfekt.




Eftersom jag hittade den så billigt nu, så måste jag ju slå till! Billigare än så tror jag inte att jag kan få den. Ibland måste man passa på. Även om det svider. Men eftersom det blir några lugna helger så går de inte så mycket pengar.


I eftermiddag ska jag och sara ut på äventyr med Levis och Noel. Vi ska på drakborgen! :)


Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0