Söndag.

Tänkte snart sova. Har nyss varit på bio med sara och malin. New moon. Den var jätte bra! Så nu är det bara att vänta tills nästa kommer ut. Hatar att det alltid ska ta slut när det är som bäst. Men det hör ju till.

Denna helg åkte jag inte till hassela. Och måste säga att jag har haft en super bra helg! Känns som jag är borta lite för mycket ibland.

Fredag var jag och evve till jess och hälsade på ett tag, tills romme och tomas plockade upp oss i matfors. Åkte med dom till stan och ja..vi kom hem runt 8 på lördag morgon. Tur det var en lugn kväll.

Lördag vart det fest. Och det var killander som bjöd på den tillställningen. Måste säga att de var en av de roligaste festerna på länge. Synd jag inte kan förklara nått här. Skulle bli så konstigt, och inte lika kul. Kvällen slutade med att evve sov i min stuga och jag i stan.

Så idag har jag och romme sätt film halva dagen, även lindström dök upp. Sen käkade jag och evve på max. Vi vart lite överaskade av att det börjades skjuta massa fyvärkerier! Inte lite häller. Knäppte kort, men vet inte vart jag har mobil kabeln.






Denna låt gick hela tiden hos killander. Jag visa den innan festen, och han älskade den. Haha. Själv fick jag se den på fredagen. Men de va kul. Som alla dansa till denna, en party högare i stor klass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0