Måndag.

Och tillbaka i stan.

For i morse till stan, som vanligt kanske. Fick ett sms av nicke när han kommit fram på jobbet att det var jätte halt ute. Och de var det. Framförallt i stan!

Idag blir det lunch med mor, kebab city. Sen vid två ska jag på möte på AF igen. Jäkla spring där nu, men får väl hoppas det blir något bra av det.


När jag är klar i stan, åker jag till mor och packar allt. Sen drar jag hem till far. Skönt att komma hem till min lilla lya faktiskt. Även om jag haft det bra hos mor också. Men nu ska jag börja göra jul-fint hemma, fick mina nya påslakan idag. Ska hämta ut dom senare. Så i veckan blir det nog julstäd för Krantzen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0