Idiot!

Vilka jävla puckon det finns. Inte rädd om sig själv för fem öre. Jag höll nämligen nyss på att köra på en cyklist. Körde här i stan, det är mörkt och mycket bilar. Det var en bil ca 4 meter framför mig. Och när vi kommer vid ett övergångsställe, så ser inte jag någon, och han framför kör ju bara förbi. Då lär de ju vara lugnt tänker man. Jo jävlar ja! Då kommer det en kille som såg ut som jesus själv på en gammal jävla cykel och klämmer in sig mellan mig och bilen. Vilket resulterade att jag fick nita! Själv tjöt jag i bilen som nått konstigt djur. Sen kom det en aning massa svordommar.

Men om man nu inte orkar slänga på sig en reflex, då kan man väl i alla fall vänta med att slänga ut sig i vägen tills det är klart? Lite hänsyn kan man väl ha.
 


Kommentarer
Postat av: Maja

Det värsta är nog att även om han gjorde fel den här gången så hade du åkt på det:S Det är sjukt hur vissa folk utnyttjar den där regeln:s

2009-11-09 @ 19:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0