GRATTIS BRORSAN!!

Godmorgon.

Nu är man vaken väldigt tidigt igen. Hade ställt klickan på 8. Men vart ännu tidigare. Nicke ringde nämligen mig och berätta att han fått punka på väg in till jobbet. Så han skulle komma hit. En lastbil skjutsade honom. Men han fick låna min bil så han ändå kunde jobba.

Klockan nio ska evve komma hit. Hon ska hjälpa mig med min engelska. Gulligt! Hoppas jag får mycket gjort och kommer igång igen. Har ju tappat gnistan lite.

Sen har jag bätt pappa tagit med en stor kartong från jobbet, som jag kan slänga massa skräp i. Är riktigt sugen på att häva ut min garderob jag har, och skaffa säng lådor.




Dels för att garderoben sammlar mycket annat skit, och även under sängen ligger det saker. Och när drar man fram allt sånt för att damsuga? Så jag skulle jätte gärna vilja ha sånna lådor. Skulle vara så skönt utan garderoben också. 



Idag fyller min bästaste bästa bror år! ♥
Får se om det blir nån middag hos mor. Hon skulle ringa mig om det igårkväll. Men ringde aldrig. Och jag tänkte ju inte på det häller i morse, när jag lånade ut bilen. Men det visar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0