Ett litet ljussken.

Idag fick jag reda på att jag kan få förlänga min engelska till dubbla veckor. Tydligen har jag den kortaste tiden på att läsa halvtid. Dvs, 10 veckor. Och många kunde bli stressad och köra fast. Så som det ser ut nu, blir det till att utöka till 20 veckor. Vilket känns väldigt skönt!

Prata även med AF precis. Måste ta mig dit och göra en ny planering innan sista november. Tänkte göra det denna vecka så jag får det gjort.

Skulle det inte snöa idag? Jag som hade hoppas så mycket på det. Trött på detta gråa vädret. Man blir så depp och orklös. Jag som längtar så mycket nu till vintern! Och julen. Älskar sommaren, men julen är också något speciellt. När alla lampor kommer upp ute, och måste säga att sundsvall är helt fantastisk på vintern! Så jäkla vackert.

Själv tror jag att jag ska ta mig en dusch nu,
medan jag fortsätter att dag-drömma.

...om massor med saker.








Kommentarer
Postat av: Maria

Fiin Blogg :D



Ska du se Grey`s Anatomy ikväll? <3

2009-11-04 @ 11:33:31
URL: http://spoti.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg!! kolla gärna min blogg! kraam

2009-11-04 @ 11:38:09
URL: http://skillda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0