Efter regn kommer solsken.

Idag såg det ju lite bättre ut ute. Synd det blåser så jäkligt. Men det kanske går till sig med dagen, kan ju hoppas. Idag vaknade jag kl 9. Eller rättare sagt, jag ställde klockan på nio. Tänkte att de kunde säkert vara bra. I och med denna blåst, bestämde jag mig även för att tvätta idag! Perfekt att kunna hänga ute då ju. Så inge regn idag tack! Inte rästen av veckan häller såklart.

Jag skulle vilja göra sommarfint i min lillstuga!

Har gått och funderat på det länge nu. Men när det är mycket saker på en liten plats så känns det inte så roligt. Därför skulle jag fortfarande behöva en sån där låda under sängen. Tror jag får bygga en själv snart.

Men nått måste man väl kunna fixa? Ex, gardiner? Och rensa allt som faktiskt inte behöver vara kvar. Men som sagt, när de känns som man har ett helt hus inklämmt i en liten stuga, då känner man sig inte så peppad. Haha. Känns mer som man kommer röra ut allt så de blir stökigare. 
 


Just ja!
 Nu tror jag att Linda är framme. Hon åkte utomlands inatt. Och jag är riktigt avensjuk. Vill också. Får sukta efter min och majas utomlands resa istället. Gud vad jag längtar.


Nä dags att avrunda lite, och ta med sig lite kläder in, tvätta, käka frulle. Men sen då..det visar sig. Skulle vilja träffa maria eller så. Det visar sig vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0