Varför vart inte jag född med guldfickor?

Vart är våren? Den var ju så fint påväg. Men nu känns det som att vintern har nyss börjat igen. Skulle vara så skönt att bara få kunna använda skinnjackan och tyg dojjerna. Less på vinterkläder.

Idag fyllde Erik 83år. En gubbe som står nära nickes familj. Så jag och nicke köpte en smörgåstårta och några lotter till han. Han vart jätte glad! Så nu sitter jag i Hassela. Men i morgon blir de stan med evve. Eller birsta. Får se. Ska bli väldans kul! Skulle vilja haft lite mer pengar, så man kan införskaffa lite saker man behöver. Så nu får jag väl välja ut de viktigaste bara. Typiskt. Får hoppas på mycket REA.

Igår när jag va en sväng i stan, så gick vi in på Återkommande mode. Och där såg jag en skit snygg tröja. Som jag fastnade för direkt. Och den kostade bara 43kr! Så jag var ju bara tvungen att köpa den. Men när jag väl står vid kassan, så funkar inte kortet. Jag trodde jag slog fel kod. Men de visa sig att jag hade inte så mycket pengar på kortet! Så här går man in på typ Erikshjälpen, och har inte äns råd! Haha. Pinsamt.

Aja, kvällen kommer bli att bara slappa. Kanske se lite webb tv.
Har ju missat massa nu. Måste ju bli lite uppdaterad.
 

Och mor, krya på dig! Stackarn har ju fått bältros. Och hon får ju faktiskt skylla på mig.
Bara för att jag haft vattkopper nyss.

♥   ♥   ♥
Ha en bra lill lördag! :)


 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0