HejHopp.

Sorry för att jag inte skrev något som jag sa. Men har inte haft lusten att göra det. Kan ju nämna att söndagen bestod av ett besök på eniro med anne. Käkade tårta och minglade runt och fick se lite hur allt gick till. Jätte kul, så tack så jätte mycket Annski! Jag tänkte faktiskt skriva i tisdags om allt detta, och även berättat att jag vart på Eniro igen och gjort massa tester. Såklart gick de inte fullt ut. Då blev man ju lite allmänt less på sig själv. Och de är ju aldrig någe kul att berätta. Som de är med allt tråkigt. De som gjorde att de sket sig, var ju såklart min engelska. Annars va de helt godkännt. Så jävla le att jag ska vara så kass på det. Måste nog ta och plugga upp skiten.

Annars i veckan har jag inte gjort nått speciellt. Typ vart på AF och sen ut och lämmnat lite Cv:n. Nu väntar jag på ett brev från UG. Skulle komma i slutet av månaden. Men de är väl bara att söka jobb som vanligt.

Måste berätta om en sak som hände i veckan. Jag och nicke var ute i Timrå och testkörde en Volvo S60 AWD Turbo. Eller ja, nicke körde och jag satt breve. Men iallafall, när vi kommer dit och ska köra så var vi tvugna att fråga om det var sommar däck på bilen (såg nämligen ut så). Och de var det.(?) Vilket kanske inte va så kul. Men dom på bilfirman släppte ändå iväg oss. Så satt jag och tänkte på de där. När en 20åring drar iväg med en turbo, brukar de kanske vilja se va bilen går för? Nog för att alla vill de, men ni vet ju hur ungdommar spec är. Inte precis bara känna komforten. Så hur kan man skicka ut folk med sommardäck på vintern? Va jag vet är de olagligt med sommardäck just nu. Snacka om att vara säljar-kåt.

Jag vill ha sommar, nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0