Att man alltid glömmer.

Igår vart en super kväll. Vart först fest hos maja. Och kan ju säga att det kom jäkligt mycket folk. Även folk som förodligen inte skulle vara där igentligen. Förstår inte riktigt hur man kan dra med sig en drös med folk till någon utan att änns kolla om det är okej. Men alla är vi olika. Vi var minst 25st där som max. Synd att majas fina spegel gick sönder.

Hur som hällst, hade jag hur kul som hällst. Träffa massa roliga personer. Sen åkte jag även med till hassela och sov där. Nicke höll på att skrämma skiten ur mig när jag väl tänkte krypa ner i sängen lugnt och försiktigt för att inte väcka han. Jag hade bestämt mig för att ta massa bilder igår också, men som vanligt blir de aldrig så.

Nä, nu ska jag kolla igenom köket om det finns nått gott.

Jag är så sugen på en tonfiskrulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0