Lite skriverier, när man har lite att göra.

Ja, eftersom jag inte har något att göra nu så tänkte jag skriva lite. Maja ligger ju nämligen och sover. Kan ju passa på att skriva lite om igår.

Då började dagen med att man sov ut ganska ordentligt. Åkte till maja runt halv ett. Hon började tvätta och runt två åkte vi ut till birsta. Vart en sväng in på öb först. Men de vi igentligen skulle göra där var att gå in med min mobil som har krånglat för 6354168456 gången. Tror de är tredje gången jag går in dit med mobil hälsiket. Men som vanligt händer de inte ett jävla piss. Nu iallfall fick jag lämna in den för andra gången! Och de betyder att jag sitter med en låne mobil (ja, ni vet ju hur dom är). Kan även hända att jag tappat något nr, iallfall dom senaste jag lagt in. 

Efter att vart på helvetet så vart de att åka runt på bull-jackt. Vi hade lovat Forslund att komma ut på hans jobb med fika. Och de gick ju jätte bra tills vi skulle åka från birsta till gärde. Vi hamnade ute i Timrå! Jävla skit vägar. Eller var de nog vi som lämnat lokalsinnet hemma!?


Men tillslut hittade vi rätt, tur i oturen var väl att han slutade efter bara 20 minuter. Så fikat fick vänta och även vi, på han. Lika bra att ta honom med till stan. Sen satt vi hos Forslund ett tag, men begav oss till mig medan han och "kusinen" tränade. På kvällen blev de film, med saft och bullar! 

Vid ca tolv tiden tänkte vi bege oss hemmåt. Synd bara att vi värkligen inte kände för att gå. Jag chansade att höra av mig till killander. Han var vaken och lika glad som vanligt! Och så snäll som han är skjutsade han oss hem. Vilket resulterade att han även träffa oss idag, och var våran lilla chaffis till matfors, vårdcentralen. Man känner sig nästan invalid när man inte har någon egen bil. Haha. Men det var jätte kul att få umgås med han igen! Både jag och maja har saknat han otroligt mycket! Men nu blir det ändring på det!


..och fortfarande sitter jag här medan maja fortfarande sover. Men snart ska jag väcka henne, då ska vi på arbetsförmedlingen. Ännu ett ställe man inte gillar så starkt. De kanske kan ändra min uppfattning om dom idag? Vi får se.  


 

Tjipp o hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0