Sö(m)n-dag!

Då var sista dagen på veckan här, igen. Den segaste av dom alla. Då man bara oftast ligger och slöar. Fast jag tycker inte de känns som en söndag. Kanske för att de typ har vart söndag varje dag sen ja blev sjuk. Nä jag ska inte klaga. Man blir ju inge friskare av det. Snarare tvärt om kanske?

Igår vart de att kika på melodifestivalen. Sen wallander. Med min chips skål och cola. Även evve kom och sa lite hej. De va riktigt kul. Tur du inte är rädd för att bli sjuk. Haha. Helgen har väl vart ganska tråkig och långsam, men jag lever.

Vet inte va jag ska skriva riktigt häller. Känner mig lite tom på ord. Skulle ju vara skönt att bara få ordbajsa ut sig lite, men de kommer inte fram något..


Kommentarer
Postat av: evve

Äh, man kan ju itne gå å vara rädd å bli sjuk hela tiden, vilket liv ;P då blir man ju enstöring ;p hehe

2009-02-22 @ 17:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0