Pysselipyss!

Ja, idag blev det till att pyssla.
Jag och evve gav oss in på att göra tvål! Lät ju lätt som en plätt?

Man ska ju värkligen inte ropa hej innan det är klart. Vi har nog inte skrattat
åt så fula saker som dessa tvålar vart. Så vi har mer än hälften kvar att göra på.

Men det får vi ta senare.



Här är en bild på när jag försökt mig på att göra ett hjärta. Viste att det kunde läcka, så jag va noga med att täcka för allt. Såklart gjorde jag en liten miss och tvålmassan bara forsade ut och stelna jätte fort!


Aja, snart är det julafton, vilket betyder....JUL-MAT!

Kommentarer
Postat av: evve

haha men äru inte nöjd med våran insats då :P ?! Spottkoppstvålen vart ja mest nöjd med ;)

2009-12-16 @ 09:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0