4 dagar kvar.

Som jag skrev nedan så ska jag börja skriva igen. Har tänkt tagit detta lilla steg många gånger nu. Men varje gång jag tänkt skriva så har jag inte haft orken. Kanske för att man inte haft så mycket att skriva om.

Nu låter det som att jag absolut inte har gjort något i sommar. Men så är det inte. Har hänt massor. Men det som hänt har hänt, och ska jag skriva om allt här, kommer jag nog inte vilja skriva på veckor sen.


Om 4 dagar drar jag och Maja till sthlm på Stockholm Ink Bash.
För på lördag natten drar vi nämligen till flyget för att invänta att vårat plan går. Resan som vi bokade för ett bra tag sen har äntligen hunnit ikapp oss! Längtar som ett tok! Sunny Beach!

Så idag blir det att dra till birsta och handla det sista som behövs. Bikini ångesten har redan börjat. Fast när man tänker efter så vet jag ju vad det kan finnas på stränderna utomlands. Så man behöver nog inte skämmas. Finns dom som har det värre.

Är så himla sugen att tatuera mig på lördag. Har nog aldrig kännt mig såhär taggad till att göra det. Men det känns ju väldigt fel att göra det dagen innan man åker utomlands.
Kanske inte så smart!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0