Lill bagar´n

Ja då sitter man här, nyduschad, med massa te. Tänkte bränna en skiva, men nickes internet är ju lite flängt just nu, så han kan inte skicka några låtar som jag skulle också ha på skivan. Så får väl lugna mig med det.

Annars så sitter jag förväntans fullt och väntar på 2 av mina tradera aktioner ska gå ut. Och de ligger förvånans värt högre upp än vad jag trodde. Så de är kul! Men dom går ut om ungefär en kvart, så får se hur de slutar. När allt de är klart ska jag dega ner mig i sängen och glo på avsnitten ja fick i morse av OTH och GG. Wiihoo!


Längtar till i morgon, dels för att de fortare närmar sig helgen, sen ska jag nog baka bröd igen! Tänkte att jag ska baka så jag kan ta med mig när jag drar till hassela på fredag! Alltid bra med bröd! Haha.


Nä, nu orkar jag inte skriva mer. Godnatt i förväg alla!

Pöss och Kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0