Dags att knoppa.

Nu känner jag faktist för att gå i sängs. Sitter ensam uppe igen (nattugglan). Nog för att klockan inte är så mycket nu. Men de slutar alltid att jag sitter kvar uppe sist.

Idag var jag som sagt med mor i birsta. Rolig dag faktiskt. Vi käkade även lunch på charm. Vart en bakad för mig med skagen! Mor införskaffade ett par stövlar. Och jag massa drömmar. Mot kvällen drog vi och hälsade på farmor. Dom vart nog ganska paff att vi dök upp, och allra hällst att de var jag och mamma. Men dom värkade inte annat än glad! Kul att vara där. Vi kom hem vid nio. Va ganska seg då, så de blev tv och datan. Och nu sängen!



Det är omöjligt att älska,
och vara förnuftig på samma gång.

Kommentarer
Postat av: Maja

SANT SANT SANT!!!

2008-09-12 @ 15:41:15
Postat av: Anne

Nu är jag hemma igen hjärtat. Sitter på Arlanda nu. Puss

2008-09-14 @ 06:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0