Uppe med tuppen (?)

Japp, tro de eller ej. Idag var man hurtig och klev upp riktigt tidigt. Kvart över åtta! Nu suckar väl hälften av er läsare, men för mig är det faktiskt tidigt. Dom som känner mig väl, vet nog de. Vad gör jag uppe såhär tidigt då? Jo jag ska iväg med evve till stan, mellan 10 och 11. Då kände jag för att dra mig upp bra tid så jag kan ta rätt på min tvätt ja hanskades med igår. De var ju en del. Men nu är de klart, även lillstugan fick sig lite städning.

Ikväll blir de nog att åka in till stan, till maja..och hjälpa henne med lägenheten. Det värkar krisa lite för henne. Synd bara att pappa måste ha min bil fredag, och resten av helgen. Så kan inte stanna i stan, blir till att åka tillbaka hem till matfors när vi är klara. Men som sagt, min bil måste ju också fixas, lika viktigt de :) .

Vad har hänt annars i veckan då? Inte så mycket. Vart i hassela, och hemma bara. Jag och nicklas var duktiga och hämtade 2 julgranar i snöstormen. De va väl de mest händelserika. Och såklart får jag ju inte glömma att skriva om min käre bror som fyllde år i måndags. Även om de är Torsdag idag så klart de ska stå med!



Så grattis igen David på 28års dagen! Love you!
 



 


Bildtext: Hittad på min gammla dator. Massa år sen den gjordes! :)


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0