Torsdag och..

..ännu närmare 25:e! Och bara därför så ska jag till frissan idag och kanske boka tid. Har lite beslutångest ändå för vad jag ska göra men de löser sig säkert idag. Tänk, en vecka kvar bara. Sen har man pengar igen! Och jag är nog inte ensam om att längta, eller?

Annars så är de väl bara en vanlig torsdag. Med en vanlig morgon och dag på jobbet. Lite att göra, så man helt änkelt får dra ut på allt man grejar med. Nyss hade vi lunch. En ganska bra tid på dagen. Utom att jag även idag inte kände för så mycket mat. Jag menar, jag kan ju vara en ganska matglad prick? Men inte klagar jag för att ja käkar mindre. Men men.. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu. Kommer säkert fram något senare.

..Och jävla otur nicke picke hade igår då. Ett ifrån att klara teoriprovet. Surt surt surt!
Men nästa gång, så klarar du de! :) 




Puss*


Kommentarer
Postat av: Anne

Typiskt, men nästa gång då klarar han det tror jag med!

2008-07-17 @ 23:05:01
URL: http://www.nogg.se/annes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0