Tors-dag!

Morgonen började väl som vissa andra dagar, aldrig att jag går upp nu. Skit på er. Men efter en stund kommer ju efter-tanken, fan måste ju jobba. Men vet ni vad jag såg, ungefär vid timmervägen påväg in mot stan, en gammal gubbe som ramlade av cykeln sin! Jag nästan skrek, Nämen guud! Skulle han inte klivit upp igen så skulle jag ju narturligtvis stannat. Men han kom upp jätte fort. Tror han skämmdes lite. Men de behöver du inte göra lilla gubbe! Jag tycker jag ser äldre gubbar som är ute och cyklar mer och mer nu för tiden. Fan dom äldre är ju piggare än en annan i kroppen. Detta ser inte bra ut.

Nu sitter man iaf på jobbet och hostar och snoret rinner. Har nyss fikat. Fick även ett gulligt sms från lill vännen Killander! Saknar dig med! Klart vi ska börja umgås igen. Och idag kommer Evve och hälar på mig och nicken. Så vi kan planera lite om morgon-dagen! Jag hade även en tänke om att komma till jobbet till halv sju i morgon, så nicke kan åka med mig på morgonen. Tänk va snäll jag är. Eller ja, än har jag inte bestämmt mig. Hehe.

Ett löne besked idag skulle inte sitta helt fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0