7:e veckan.

Ja då var man inne på sjunde veckan här på Telia. Ska jobba nio. Så det är inte mycket kvar nu. Men vad blir de efter det då? Måste ju börja söka nu känns det som. Igentligen skulle jag vilja dra utomlands och jobba! *omtalat länge nu* Vad är de som hindrar mig då? Vet inte. Men jag kikar faktist för fullt. Skulle jag åka så är ju jag så feg att jag vill ha med mig iaf en polare. Tror de är för att jag är så sämst på engelska som jag kommer känna mig otrygg eller vad man säger. Men fick jag med mig någon, så drar jag lätt! Men som sagt, min engelska på en nivå från 0-10 så är den väl -52!! Haha. Ändå känns de som att de är nyttigt för en som mig att komma ut sådär, man lär sig nog lättare. Är de ingen fler som känner suget efter att komma ut och göra något annorlunda?? Det är ju faktist nu man ska passa på, eller?


♣ Continuation follows. . .





Jaa, snart var denna dag avklarad på jobbet också. Idag har det funnits lite mer att göra. Har även bokat tid för att klippa och färga håret! Äntligen slipper man denna äckliga utväxt. Haha. Jag brukar inte vara så petig på sånt (lät ju till och med nicke färga på mig förr förra gången), men nu är de värkligen ingen dålig utväxt. Fast de är väl då de är som roligast att göra nått! Får tänka så. Nyss drog jag och Anna till den berömda automaten, köpe en Sport Lunch! Chooooocklad. Hehe. Men åt på ett äpple innan, tyvärr åkte den faktist i soperna. *ops*. 

Måste ju berätta om i morse, När jag startade bilen, möttes jag av en storm i ansiktet! Fläckten var på MAX. Sedan var även värmen på max. Och blinkersen på. Efter att ha åkt en bit så fick jag jätte ont i ögonen (typ irreterande), då var alla fläcktarna riktad mot mig. Så jag började ana att nånting, eller att någon vart i min bil och jävlas. För till och med stolsvärmen va på! Och naturligtvis var de nicke som hade vart där! Du kommer få igen, vänta bara.

Nu orkar jag inte skriva nått mer, just nu. ♥


Kommentarer
Postat av: evve

Men ska vi letajobb..hittar vi nå som verkar bra hänkar ja lätt på :o

2008-07-24 @ 12:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0