Utmanad igen!

1. VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Då gick jag i fyran. Var en liten spoling bara. Om jag tänker efter, minns jag inte så himmla mycket om just då. Lite tråkigt faktiskt. 

2. VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Färsk student. Var mycket i hassela. Jobbade även på sportcenter. En jätte bra vinter om jag få säga de själv.

3. FEM SNACKS DU GILLAR:
Chips, Choklad, Inlaggda vitlöksklyftor, smörgåstårta, den sista lämmnar ja, finns så mkt jag gillar!

4. FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Oj, det var en svår fråga. Vet faktiskt inte nu såhär på direkten. Mest barn sånger just nu bara! Haha. 

5. FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
1. Ge mor, far, och bror något spec.
2. Köpa en ny kärra 
3. Resa
4. Lägga liten peng i fonder kanske?
5. En miljon är inte så mycket nu för tiden,
men jag skulle faktiskt ta en reäl shopping runda!! Moohaha

6. FEM DÅLIGA VANOR:
Tänka för mycket, ångest mage, för mycket lat, gottegris, långa sovmornar

7. FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Umgås med dom närmaste, busa, baka, mysa, parta.

8. FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Höga midje byxor, moon boots (dom som liknar dom man hade när man var liten), manchester jacka, Axelvadderade plagg (håller med anne), siden hanskar.

9. FEM FAVORITLEKSAKER:
Skotern, Datorn, Slalomskidorna, Mobilen, Dig.


10. FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR LISTAN:
 Ni som känner själv för att göra den! ;)


Kommentarer
Postat av: annie

jo, det rullar väl på iaf :b hoppas på att jag hittar ett jobb i sundsvall någon gång, är lite lesamt att bara kunna tillbringa helgerna där :/ får ju inte träffa johan så mycket heller, men jag har ju iaf ett jobb häär så man får väl vara glad över det :)

2008-12-18 @ 12:55:05
URL: http://anniiie.bloggagratis.se
Postat av: Alina

Ha en bra dag! :)

2008-12-18 @ 12:58:49
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anne

Om du är ledig på nyår kanske vi kan dra upp till dej Åre och fira? ;D Puss

2008-12-19 @ 13:58:59
URL: http://www.nogg.se/annes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0