Of the road

Ja nu var det några dagar sen man skrev.
Kan ju börja med att Åbo resan va svin kul! Lyckad må jag säga.

Vad hände i helgen då. Jaa, de vart bara lugnt! Var för de mesta i hassela fram till idag morse. Då va de bara att slita sig upp tidigt från den värmade mans grisen och säng. Åre väntade ju! Och nu sitter jag och evve här. I en lägenhet som håller på att bli jätte mysigt av allt vårt pynt! Även att vi har slitit som ett djur med ena sängen. Det var en vånings säng i ena rummet. Men man kunde sära på den, så de blir två sängar/en dubbelsäng. Sära på den va väl en baggis, men sen att komma på hur dom skulle bli lika höga!? Som tur var fixa vi de. Nu är de bara de sista kvar, att få ihop till en hel säng. (ena madrassen är mindre).
Annars tycker jag att lägenheten är jätte bra. Hur snäll hyresvärd som hällst! Varsin motorvärmare har vi också. Sen finns nästan allt här. Hon hade till och med satt upp en stjärna och en ljusstake åt oss.

Vi har iallfall julat lite själva också. Jag har satt upp mina gardiner i mitt rum. Sen har vi hävt upp granen! Och lite andra små saker. Men det kommer mera!





Måste ju lägga in 2 bilder till. En på maja sen jag, evve och hon dona de sista med hennes lägenhet. Hon va ju lite söt! Sen tårtan som jag gjorde åt min käre far! (klicka för större)

  




Nu ska jag iallfall knoppa! Tänkte se en film, men tyvärr har jag inget ljud! Har med mig högtalarna och så men lämmnade subben hemma. Frågade nämligen nicke om man måste ha den för att högtalarna ska funka. Och nej, tydligen inte. Men varför går man inte på sin egna första tanke? Klart den skulle med.

Men men, ingen dog för de :)

GodNatt! Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0