Lilla julafton

I torsdags hade mormor lilla julafton. Eftersom brorsan, Catrin, Levis och Noel bland annat inte ska vara med på själva julafton. Vi åt jätte god mat, och även tomten kom. Levis vart helt förstenad när han såg tomten komma utanför. Så jäkla roligt. Tänk att man själv vart lika dan. Vi andra bytte även julklappar också, som alla hade skrivit varsitt rim på. Slutade med att jag fick kärleks pasta! :)


Mitt rimm löd såhär:

Efter duschen, innan spegeln
Tankarna flödar, valkarna mördar
Vill du slippa chocken, ta då på dig den nya...


Morgonrocken!

Så mitt julklapps byte var en morgonrock. Och de gick hem värkade det som. Tur var väl de.


Har några få bilder från kvällen, men min kamera är ju så super bra, eller så inte. Och absolut inte utan starkt lyse.
Var även tvungen att knäppa kort på mormors altan. Hon är ju en jäkel på att pynta på jul. Dom som känner henne vet. Sen är de ett kort på rock tomten, och ett kort på en stolt Levis med sina balla skidor mm.

                    




Hejjj hooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0