I morgon!




I morgon är det inte någon vanlig dag.
Dels är de ju nyår, men sedan är de ju även bland annat majas dag! Hon fyller nämligen 20år. De ska vi såklart fira stort! Så vi får slå 2 flugor i en smäll. Lägger in detta idag eftersom i morgon lär de ju vara full rulle på andra saker.

På kvällen i morgon ska vi vara hos maja iallafall. Göra go mat och massa sånt. Så det blir till att vara där ikväll också för att fixa och trixa. Hoppas detta nyår kommer bli super! Förra jobbade man ju. 

Annars just nu så sitter jag och ska ta mig nått att käka. Sen kommer sara och nicke hit. Då bär de av till staden. Hoppas ingen orkar gå i birsta eller stan idag. Skulle ju vara ganska skönt. Slippa allt trängsel och folk som är som rovdjur. 

Pappa berätta när han sist var i birsta själv, (händer inte ofta, men han skulle köpa en julklapp på egen hand), då hade han hade gjort upp en egen plan för att komma fort där i från innan paniken slår ut:
- Jag tar affären som är närmast rulltrappan. 

Och eftersom jag vet hur mycket han hatar bara av att gå på ica när de är som värst.
Så höll jag på att skratta ihjäl mig innombords.

♣   ♣   ♣

Aja, nu blire till att äta. Magen börja prata för sig själv. Och vore ju tråkigt om den stack i från mig. Eller ja, en liten del gör väl inget om den stack. Hehe.

Morsning korsning!

Kommentarer
Postat av: Anne

Vi har faktiskt inte funderat nått mer. Jag är iaf säker på att jag inte vill fira i Hassela. Jag har aldrig firat nyår i Sundsvall så jag ve tinte vad som händer. Hade ni tänkt vara hos Maja i Granloholm eller? Har hon fått ordning? =) Ska ni vara där hela kvällen eller hade ni tänkt gått ut? Pussa

2008-12-30 @ 11:26:53
URL: http://www.nogg.se/annes
Postat av: Maja

Åh tack gumman:D

Älskar dig med!!!!!!!! <3

Ikväll ska bli den bästa kvällen:)

2008-12-30 @ 14:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0